Mouse tracking website

Mouse tracking via ROI verhogen

ROI verhogen kan met behulp van nieuwe software alle muisbewegingen en klikken van je bezoekers opnemen, zodat je hier maximaal inzicht in krijgt en dit weer kunt verwerken in A/B en/of multivariate testen. Hiermee wordt het conversie optimalisatie (CRO) proces via ROI verhogen weer verder uitgebreid.
Muisbewegingen en klikken achterhalen?
Je hoort het vaak: hoe navigeert nu eigenlijk een bezoeker op mijn website, welke pagina’s bezoeken ze, hoe lang en waar haken ze af? Dit alles om het maximale online rendement te halen uit alle bezoekers. Bekijk deze opnames eenvoudig terug en start direct met analyseren en verbeteren van jouw traffic. Bekijk hier een voorbeeld.

Wat is a_b testen

Mooi aanvulling op A/B testing

Je bent als bedrijf altijd op zoek naar de best presterende pagina, maar hoe ziet die er nu uit? Iedereen is anders en aannames zijn in deze dodelijk. Zorg dat je gaat testen, meten, optimaliseren en begin weer bij testen. Op deze manier laat je de cijfers spreken voor jouw doelgroep in plaats van je eigen gevoel.
Het gaat immers om je doelgroep en niet om jouw visie toch?
Wij kunnen doorlopend verschillende versies van je pagina testen om zo de voor dat moment ideale pagina online te hebben staan, maar over een maand is dat weer anders hoor. Dus A/B- of multivariate testen is niet iets wat je één keertje doet. Meer weten? kom met ons in contact!

Formulieren interactie

Zelfs toetsaanslagen in formulieren kunnen vanaf nu worden opgenomen en afgespeeld. Zo ontdek je eenvoudig en snel hoe jullie bezoekers omgaan met de bestaande (contact)formulieren op de website. Zijn er onduidelijke velden, teveel velden of vraag je teveel privacy gevoelige informatie? Dankzij deze tool kun je de formulieren volledig optimaliseren zodat deze als vriendelijk en prettig worden ervaren door jouw bezoekers/klanten.