Blogs ROI verhogen

In onze dynamische branche verandert er veel. Middels onze blogs houden wij jullie op de hoogte van de laatste hits in de hitlijsten. Staat jouw onderwerp er niet tussen? Bel ons +31 (0)76 88 95 921.

mei 02, 2018
ROI verhogen bezocht The Inbounder Global 2018 (Madrid)

Op 25 en 26 april 2018 vond in Palacio Municipal de Congresos de Madrid “The Inbounder Global 2018” digital marketing conference plaats. Waarom was Igor Goossens vanuit full service marketingbureau uit Breda aanwezig in Madrid? Wat houdt dit digital marketing event in en wat is er deze twee lange dagen allemaal de revue gepasseerd? Igor zal […]

Lees verder

feb 14, 2018
ROI verhogen | Sponsor NAC Breda

ROI verhogen | Sponsor NAC Breda ROI verhogen | versterk je merk is al vanaf 2014 trouwe sponsor van Bredaas trots: NAC Breda. ROI verhogen is gestart bij NAC Breda als Young Business Club lid. Ondertussen doorgegroeid naar twee plaatsen in het Rat Verlegh Stadion en Silver Business Club lid. Daarnaast is ROI verhogen als […]

Lees verder

ROiverhogen Erkend leerbedrijf
feb 07, 2018
Erkend leerbedrijf – ROI verhogen

ROI verhogen als erkend leerbedrijf ROI verhogen full service marketingbureau uit Breda is een erkend leerbedrijf. Dat wil zeggen dat wij altijd op zoek zijn naar ambitieuze stagiaires die ons willen versterken onze versterkers: Creatives + Websolutions + Online. Na het volgen van een stage heb je ervaring op de arbeidsmarkt en leer je veel […]

Lees verder

vacature-allround-online-marketeer-
jan 21, 2018
Vacature: Allround Marketeer

Vorig jaar is David gestart als versterker van ons team en dit bevalt zo goed dat we ons graag verder versterken om ook in 2018 verder uit te breiden. Ben jij die proactieve allround (online) marketeer die graag bij ons op kantoor in het gezellige Ginneken in Breda aan de slag gaat voor en met onze klanten, […]

Lees verder

apr 07, 2017
Een nieuw geluid: David

Hoe ga ik jouw merk versterken? Afgelopen maandag heb ik mijn eigen muziek thuisgelaten, want het was namelijk mijn eerste werkdag bij ROI verhogen. Ik ben het nieuwe geluid dat voor jou aan het werk gaat! Hoe doen we dat hier bij ROI verhogen? Simpel. Aan de hand van de drie versterkers; Online, Creatives en […]

Lees verder

feb 09, 2017
Een (online) marketing expert op eigen locatie inzetten?

Vanwege de toenemende vraag vanuit ons bestaande klantenbestand en de markt, hebben wij enkele maanden geleden een nieuwe dienstverlening geïntroduceerd: In-house marketeer. Hiermee kan er wekelijks een dag, of meerdere dagen, een marketing expert van ROI verhogen bij jou op locatie werken. Hiermee geven wij vanaf heden ieder bedrijf de mogelijkheid een (online) marketing expert […]

Lees verder

feb 08, 2017
Vacature: Online Marketeer (Breda)

WIE IS DE NIEUWE MOL? Marketeer Op Locatie is een onderdeel van ROI verhogen uit Breda en is op zoek naar de MOL. Ben jij die proactieve online marketeer die graag bij ons op kantoor en later ook op locatie bij onze klanten aan de slag gaat, lees dan verder. ROI verhogen focust zich op […]

Lees verder

dec 07, 2016
Wel of geen SSL certificaat aanschaffen?

Een SSL-certificaat kan wellicht weleens het verschil maken voor jouw website en/of webshop. Zowel de overheid als Google streven naar een zo veilig mogelijk internet voor jou en de andere gebruikers. Zij oefenen steeds meer “druk” uit op eigenaren en ontwikkelaars van websites om het internet veiliger te maken. SSL-certificaten spelen hierin een belangrijke rol. […]

Lees verder

nov 23, 2016
Heb je ons nieuwe geluid al gehoord?

Bredere dienstverlening In dit jaar is onze dienstverlening steeds breder geworden. Waarom? Nou heel simpel, omdat wij steeds complexere en omvangrijkere verzoeken krijgen van onze bestaande en nieuwe klanten. Tijd voor rebranding Waar wij ons de afgelopen 4 jaar vooral en puur richtte op online marketing, maken we nu veel meer muziek. Onze “oude” pay-off: […]

Lees verder

aug 08, 2016
Wijziging Google Adwords advertentieteksten

Wat zijn eigenlijk ETA’s Belangrijk om te weten is dat de vernieuwde advertenties nieuwe regels hebben. De nieuwe regels bestaan uit: twee titels van elk maximaal 30 tekens. Vervolgens een beschrijvende regel van maximaal 80 tekens. Ofwel, niet langer meer twee aparte regels. De advertentie eindigt met een zichtbare URL met daarbij twee mogelijkheden voor […]

Lees verder