Blogs ROI verhogen

In onze dynamische branche verandert er veel. Middels onze blogs houden wij jullie op de hoogte van de laatste hits in de hitlijsten. Staat jouw onderwerp er niet tussen? Bel ons +31 (0)76 88 95 921.

aug 08, 2016
Wijziging Google Adwords advertentieteksten

Wat zijn eigenlijk ETA’s Belangrijk om te weten is dat de vernieuwde advertenties nieuwe regels hebben. De nieuwe regels bestaan uit: twee titels van elk maximaal 30 tekens. Vervolgens een beschrijvende regel van maximaal 80 tekens. Ofwel, niet langer meer twee aparte regels. De advertentie eindigt met een zichtbare URL met daarbij twee mogelijkheden voor […]

Continue Reading

mrt 04, 2016
Positie 4 in Adwords was al top, nu helemaal!

Positie 4 in Adwords was al top, nu helemaal! U zult het vast al vaak gehoord hebben maar er is nu echt een drastische wijziging binnen Google Adwords doorgevoerd. De top drie advertenties binnen Google Adwords heeft plaats gemaakt voor de top 4! Hiervoor moeten wel alle advertenties binnen Google aan de rechterzijde plaats maken. […]

Continue Reading

jan 14, 2016
Mouse tracking website

Mouse tracking via ROI verhogen ROI verhogen kan met behulp van nieuwe software alle muisbewegingen en klikken van je bezoekers opnemen, zodat je hier maximaal inzicht in krijgt en dit weer kunt verwerken in A/B en/of multivariate testen. Hiermee wordt het conversie optimalisatie (CRO) proces via ROI verhogen weer verder uitgebreid. Muisbewegingen en klikken achterhalen? […]

Continue Reading

nov 07, 2015
ROI verhogen steunt jeugd Jeka

Igor Goossens koopt ook Superlot en niet online! ‘Wij realiseren websites en renderende webshops.’ Met deze quote opent de website van ROI verhogen. Als je de website doorneemt, valt op dat het bedrijf steeds op zoek is naar nieuwe uitdagingen. Haal het maximale uit je website en webshop ROI verhogen heeft zich gespecialiseerd in het […]

Continue Reading

okt 30, 2015
Content marketing strategie

CONTENT MARKETING STRATEGIE ONMISBAAR…? Waarom? Gewoon omdat Google het zegt. Google beweert zijn gebruikers zo goed mogelijk van dienst te willen zijn met zo relevant mogelijke zoekresultaten. Relevante nieuwe content is en wordt hierdoor steeds belangrijker voor ieder bedrijf. Google Updates De updates van Google zorgen er continu voor dat kwalitatieve en relevante content steeds belangrijker […]

Continue Reading

aug 10, 2015
B2B leadgeneratie | Marketing Automation

“Welke bedrijven hebben onze website bezocht?” Het is één van de meest gestelde vragen van een (B2B) klant aan een online marketeer. Middels de “ROI Salesfeed” tool voorziet ROI verhogen de B2B markt in deze behoefte. Onze nieuwe B2B tool herkent en segmenteert bedrijven en is te gebruiken op iedere website, dus ook voor jullie […]

Continue Reading

aug 10, 2015
Weerstanden zien wij als kansen

Weerstanden zien wij als kansen Nagenoeg iedereen heeft weleens te maken met bezwaren of tegenwerpingen van zijn prospects of klanten. Het is een hele uitdaging om hier correct mee om te gaan. Er zijn zelfs complete cursussen en trainingen geweid aan dit proces. | Hoe ontstaat een weerstand? Wij als ROI verhogen vinden het belangrijk […]

Continue Reading

nov 18, 2014
YouTube adverteren & ROI verhogen

YouTube (adverteren) wordt steeds populairder, mede dankzij het gegeven dat video’s de ROI van webshops kunnen verhogen. Heel vreemd is dit niet, als we bedenken dat YouTube het grootste videokanaal is en de op één na grootste zoekmachine. Met miljoenen maandelijkse bezoekers in Nederland, is dit platform uiteraard zeer interessant om maximaal te benutten. Waarom […]

Continue Reading

okt 07, 2014
ROI verhogen & NAC Breda

ROI verhogen | Young Business club NAC Breda Netwerken & gezelligheid Sinds de start van het voetbalseizoen 2014/15 is ROI verhogen (gevestigd in Breda) trots lid van de Young Business club van NAC Breda. ROI verhogen is bij de Young Business club van NAC Breda aangesloten om verschillende redenen. Te weten: wij houden van voetbal, […]

Continue Reading

sep 25, 2014
Omzet webshops stijgt, hoe rendeert uw webshop?

Uit cijfers van de Thuiswinkel Markt Monitor blijkt dat Nederlandse consumenten in het eerste halfjaar van 2014 ruim 53 miljoen aankopen via internet hebben gedaan. Deze aankopen vertegenwoordigen een totale omzetwaarde van 6,58 miljard euro. Het laatste kwartaal heeft zelfs een stijging van 4% verwezenlijkt ten opzichte van het eerste kwartaal van 2014. Indien deze […]

Continue Reading

Contact
close slider
[contact-form-7 id="399" title="standard contact"]