Hoe ziet jouw DNA eruit?

Hoe ziet jullie DNA eruit? (vragenlijst)

Graag leren wij jullie nog beter kennen.
  • Het bedrijfsprofiel

  • De producten/dienstverlening

  • Som ze hier chronologisch op van commercieel meest interessant tot interessant.
  • De doelgroep(en)

  • De markt(en)

  • Internationaal, regionaal, provincies of een straal van ...km van ....
  • Onderscheidend vermogen | jullie kracht.

  • - concurrentie nadeel (wij doen iets, wat de concurrent niet kan) - Toegevoegde eigenschap (no cure no pay) - Primeur (wij zijn de eerste die...) - Segmentatie (wij zijn de grootste van ..)
  • Marketing & positionering

  • Denk aan (online) adverteren (adwords), sponsorships, vakbladen, magazines, netwerkclubs, social media, beurzen, streekblad. nieuwsbrieven.
  • Wat verwacht je van ROI verhogen?

  • Geef ook aan wat het advertentiebudget is
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.